wtorek, 11 grudnia 2012

Urządzanie wnętrz

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest dobry plan. Jeśli go znajdziemy, stworzenie ogólnej idei aranżacji i jej wykonanie powinny już być znacznie prostsze. Mój blog powstał po to, by podsuwać innym różne pomysły. Inspiracją do zrobienia ciekawego projektu wnętrza może być wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jakiś detal wystarczy, by w oparciu o niego sporządzić całą koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu będę się opisywać właśnie podobne drobnostki. Elementy, które inspirowały mnie przy urządzaniu mojego wnętrza, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach prezentowanych na blogu będzie coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję swojego bloga na żaden wybrany styl, nie staram się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Cały czas poszerzam swoje zainteresowania, ogarniam nowe style i pomysły.
Postaram się być w zgodzie z nowinkami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeśli któryś z moich pomysłów da wam impuls, będzie mi bardzo miło.